tirsdag 20. januar 2009

wooohaaaa



real elephant experience in india

3 kommentarer:

  1. Er det sant at de indiske elefantene er større en de afrikanske? Og maler de rett på huden til elefantene? Det tror jeg hadde blitt dårlig tatt imot i kristiansand dyrepark.
    Med frykt for overdose av elefantspørsmål ønskes du velkommen tilbake til oschlo!

    Sånre

    SvarSlett
  2. ååh mari! digget t-shorten din!!!! Og jeg er så glad på dine vegne, ser ut som om du har opplevd sinnsykt mye i India! Du er så heldig! jeg har savnet deg, masse masse masse :D HOOK UP!

    <3

    -S-

    SvarSlett
  3. høhøhø
    ja nå som jeg er elefantekspert:
    jeg har hørt at den indiske elefanten er mindre enn den afrikanske
    og ja de maler rett på huden

    vi angret i grunnen grundig på at vi gjorde det i etterkant. de bahandler nok ikke disse elefantene så veldig bra

    PEACE IN GAZA IN OUR TIME BABY

    løvvvvv
    -M-

    SvarSlett