tirsdag 27. januar 2009

Supre, Sexy, Søte, Snille, Standhaftige, Smarte, Sterke, Stilige, Seigmann, Saima








Sånn når man sitter oppe en sen natt og ikke gjør noen verdens ting, slik som jeg gjør nå, begynner man å tenke på de man helst skulle vært med. De man savner veldig. De man burde vært myyyye flinkere til å bruke tid på. De som faktisk fortjener tiden din mest, og som du ikke alltid fortjener tiden til.

Det skal sies, det finnes ingen like sexy, naturlig pen og genuint god som denne jenta! Her snakker vi ben i nesa, ett hjerte av gull og en sans for humor og livsoptimisme, jeg aldri har sett maken til. Jeg synes synd på din fremtidige mann, for han ender opp med meg på kjøpet..I'm not letting you go;)

Elsker deg:)

-S-

5 kommentarer:

  1. awww... nå begynner jeg neste å grine her, eller jeg begynner faktisk å grine! Sarah, du er verdens skjønneste! Virkelig, jeg er rørt til tårer og ribbet for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Utenom at hvis jeg noen gang gifter meg, blir han verdens lykkeligste mann som får med deg på kjøpet! Du er nydelig, tusen takk, dette var akkurat det jeg trengte, jeg aner ikke hva jeg skal si jeg....

    SvarSlett
  2. fin dame as! er hun singel eller?? hihi.

    Hilsen den hemmelige beundreren Mc Hai Jo

    SvarSlett
  3. saima du er fantastisk!
    -M-

    SvarSlett
  4. hoho jeg skjønner lett hvem beundreren Mc Hai Jo er!! haha

    uansett, han er nok ikke den eneste;)

    <3<3

    -S-

    SvarSlett