onsdag 21. januar 2009

That's My Prerogative

Jajaja, da har jeg laget meg en salgsblogg. Ett muligens desperat og nytteløst forsøk på å bli kvitt litt ting, og samtidig tjene en slant. Det er da verdt ett forsøk;)

Jeg er helt molle når det kommer til økonomi, så nå sitter jeg her i ett hjørne og prøver å bruke kreativiteten min for det den er verdt. En venn tipset meg med at jeg kunne pante masse flasker(på kødd, regner jeg med) og sa at det burde være ypperlig for meg som bor i Bærum. Her burde det være masse løsflasker, som ingen bryr seg om og nesten ingen svartinger å dele dem med. Grønland og Løkka var det bare å styre langt unna, for der regjerte onklen hans. Haha jeg dævver.

Og speaking of svart, sa er dette jobber jeg nå gjerne tyr til. Easy money, cheesy flow. Jeg sier bare lørdag kvell, I love you(nei ikke noe fy fy oppdrag!).

Andre som har noen geniale ideer på lur? Jeg er lutter øre, for jeg eier ikke ett rødt øre tihiii

Akkuratt nå driver jeg bare å kjeder meg hjemme, mens jeg venter på å høre fra EL Jokke. Han drar tilbake til L.A. imorgen:'( stupid fuck...Ole har allerede dratt. Ensomt

Jokke er egentlig meg i mannlig versjon. Han er passe laidback, og han mister mobilen sin. Sett bort i fra at han er ræddis, og jeg er super materalistisk og han er kommunist og jeg synes at "alt er ganske relativt", kunne vi vært samme person. Hehe eller kanskje ikke. Men begge elsker spansk da. Lol<3

Føler jeg må legge ut ett bilde i samme slengen her, og siden jeg ikke har noe bra bilde av jokke når han gjør "crazy eye" greia hans, legger jeg ut et bilde av en katt som gjør det for han! Luksus.

Og så må jeg bare legge til at alle burde høre "The Man Who Can't Be Moved" av The Script og reflektere litt over kjærleiken.

Løøøøøøøøøøøøøv.

-S-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar