lørdag 3. januar 2009

Fordi jeg er overtrøtt og bare lurer...

...Hvordan kan fine sanger(som du rett og slett bare digger) bli skikkelig fjortisskleine pga musikk-videoen sin, og nesten miste all sin sjarm?


4 sanger jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett musikk-videoen til:

Gia Farrell - Hit me up(greit, denne er fjortissklein deluxe fra før av, men digget den mæd før jeg så den teite videoen)

Stacie Orrico - Stuck

Nivea - Laundromat

LAX - Forget you

Kjedet meg i natt, så satt på youtube og så på musikkvideoer. Mange av sangene var liksom ikke like bra i video versjon. Du har sikkert opplevd det selv, du hører en sang om og om igjen, digger den, og når du endelig ser musikk-videoen så samsvarer det bare ikke med den ideen du har av sangen i hodet ditt. Det blir bare helt feil.

haha http://www.youtube.com/watch?v=QEx14A40_kc
en musikk-video som derimot svarte til forventningene mine!

Gud, jeg er nerd..

-S-

2 kommentarer:

  1. Likte innlegget! :) Originalt.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Hilde! Moro hva man pusler med når man ikke får sove;)

    -S-

    SvarSlett