fredag 30. januar 2009

Høydepunkt




I det siste har jeg dessverre vært i full emo-modus. Det er ganske trist og det liker jeg ikke. Så, for å "turn that frown up-side down", har jeg reflektert litt over høydepunktene denne uken. Jeg kom fort på ett, som faktisk skjedde idag.

Det er ett par sko på jobben min som jeg har siklet på en stund nå, men ikke har hatt råd til. Så viser det seg at en av mine kolleger hadde klart å selge et par av denne nydelige skoletten i str. 38, og ett i str. 39. Altså, vi hadde igjen et skopar vi aldri ville ha fått solgt. Den megasnille butikksjefen min sier at hvis jeg klarer å få de på meg, kan jeg få de.

Ouch. Jeg bruker str. 39 1/2

Men, smart som jeg er, tar jeg skoene med til min søte svenske skomaker for å få de blokket! De er jo gratis i utgangspunktet, så selv om jeg må betale litt for å få de blokket, vil skoene koste meg omtrent nada.

Jeg hentet de idag, og denne GENIALE skomakeren min som heter George, vil ikke ta betalt for blokkingen. Jeg insisterer. "Kom deg ut nå, før jeg ombestemmer meg!" var svaret. Digger denne mannen!

Med andre ord: Skoene jeg hadde ønsket med drit lenge, heeelt gratis!!!!!!!

De er ikke akkuratt de beste å gå med, siden de er ganske høye, men de er allikevel ett fullverdig høydepunkt:)

-S-

2 kommentarer:

  1. Små barn store gleder!
    Det som overrasket meg mest er at du har en skomaker som du har lagt eieforhold på :p hehe, glamour girl, du er på rett vei!

    SvarSlett
  2. hehehhehhehehehe han er miiin, bare miiiiiin:P

    -S-

    SvarSlett