onsdag 7. januar 2009

Wonderful Life...


"City I" Av Andreas Bjørn-Hansen


"Resa VIII" Av Bertil Hansson


"Cosmetic Dawn 1/5" Av Christian Houge


Jeg tok turen gjennom Vibesgate da jeg var på vei til en kompis igår, og begynte å mimre litt fra tiden jeg bodde i denne gaten selv. Nå var det en god stund siden jeg hadde vært her sist.

En av de beste tingene med Vibesgate er alle de små og spesielle butikkene som ligger rundt om, og selvfølgelig Galleri A. Har dette galleriet(som ligger i Vibesgt.13) gått deg hus forbi, foreslår jeg at du tar deg turen med en gang du har sjansen! Driverne av Galleri A er spesialister på å plukke ut nye, talentfulle kunstnere og lokalet er alltid smekkfullt av kunst som provoserer og fasinerer. Dette var jeg så heldig å få med meg hver uke, i ett helt år, da jeg bodde i Vibesgt.17.

Jeg måtte stoppe opp da jeg gikk forbi Galleri A igår, som jeg pleide å gjøre "back in the days". Gjennom de svære glassrutene kunne jeg beundre kunstverk fra flere forskjellige kunstnere, med hver sin distinkte stil og budskap. Så der stod jeg, med en davidoff sigg i kjeften og "Wonderful" av India Arie på ipoden. Ett wonderful moment. Jeg røyket ferdig, før jeg trippet videre på de høye hælene min, og lovet meg selv at det ikke skulle bli lenge til neste gang jeg stod der igjen.

"So far from where I started out.
So far from where I wanna be.
Listening for answers in the wind,
But can't find a rock to plant my feet."

-India Arie


-S-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar