tirsdag 24. februar 2009

jobbintervju:)

gooood morning!
i dag skal jeg på jobbintervju
crosss your fingers for me please
har veldig veldig lyst på denne jobben

(også trenger jeg $ så jeg kan få kjøpt meg noen nye klær)
er UMULIG å leve som fulltids student i oslo
-og da tenker jeg ikke nye klær som en nødvendighet nei.
(Jeg får 6300 i lån; 3700 går til husleie, dvs 2600 igjen--> til mobilreging, mndskort og mat fordelt på 30 dager)
Stemmer for en økning av studentlån (og stipend delen)!
Did you hear me Tora Aasland!?

ellers:
- kjøkkenet er snart ferdig og det er digg å ha strøm på rommet
- jeg drar til zakopane, polen i morgen for å feste med de norske medisinstudentene
(kjekke legestudenter, ja takk!)
-oslo er vått og skittent
-kjører hardt for mission fit in bikini 2009
vurderer å legge ut førbilderm, så skammen kan driver meg til ekstra hardt arbeid...
men det er et sørgelig slapt syn for å si det sånn...

hmmm
-M-







1 kommentar:

  1. lykke, lykke til! fikk du jobben??

    S(som er tilbake!)HOOOK-UP<3

    SvarSlett