søndag 8. februar 2009

Channeling Chanel

På fredag jobbet jeg på Karen Millen, så følte for å pynte meg litt da;)

Og så lørdag var det bursdagen til min kjære onkel Mikael!! Grattis søtnos, du er heit<3



Jeg hadde kjøpt inn litt løshår fra Nille for annledningen, fordi jeg skulle prøve å sette opp håret mitt. Det funket veeeldig dårlig, spesielt fordi jeg må ha vært blind da jeg kjøpte de, for fargen på håret er alt annet en lik min hårfarge! Jeg hadde bare en time på å ordnet meg, så stresset verre, hvilket er grunnen til at bildene ble ganske halvveis...

Kjolen er fra Oasis. En LBD jeg kommer til å bruke mye i fremtiden:)

Blazer ble det derimot ikke. Jeg ombestemte meg i siste liten, siden det er blizzard ute og tok heller på meg en boblejakke. Angret jeg ikke på, hehe

-S-

1 kommentar: