mandag 13. april 2009

What Can I Say?









For en merkelig mandag! På bussen hjem fra Vic(som jeg hadde verdens mest koselig slumperparty hos igår), følte jeg virkelig at jeg hadde perspektiv på ting. Livet altså.
På vei inn til byen senere, for å se film hos Mike(www.akam1k3.blogspot.com) med Jas og Vic, hadde jeg altså tapt dette perspektivet og innsett at jeg, ja..., jeg bare veit ikke. Rett og slett.

Either way..Jeg var ganske frustrert idag, så jeg tok sinnet mitt ut over den grå t-shorten og jeansjakken du kan se på bildene. Klippet og rev litt her og der... It felt good.
Jeg har også prøvd å bleke jeansjakken, men det var ett mer eller mindre mislykket prosjekt. Whatever.
Du ser det nok ikke så godt på bildene, men tightsene mine har faktisk reptil-mønster i skinnimitasjon på seg. Det er kuuuuult :)

De andre bildene er fra lørdag. Hårsveisen er et resultat av dårlig tid+ ingen hårføner+ rettetang på halvvått hår. Helt tragisk.
Og outfitten er også et resultat av dårlig tid+ at kjolen jeg hadde planlagt å gå med har rømt fra klesskapet mitt!
Lillesøster påstår at hun er uskyldig. Jeg, som sagt, veit ikke. Perspektivløs, you know.

Med andre ord, en mandag med opp-og-nedturer. Heldigvis startet den bra og endte enda bedre. Mike, Jas og Vic, takk for en fantastisk kveld! Jeg koste meg alt for mye, og snacka enda mer enn det igjen;) Dere er virkelig noen cuties!!! (De som vil se bilder kan besøke Mike sin blogg =D)

Og mr."Idiot", we need to talk about this. Cus I don't understand, but you know I care about you..

-S-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar