fredag 3. april 2009

Litt styling-utfordringer jaaa, me loves<3

Søte, nydelige Saima har skaffet seg en kul denim playsuit fra Cubus. Og så spurte hun meg om tips for å style den opp! *rødme*
Jeg elsker slike utfordringer, og kunne lekt meg ihjel på polyvore, men starter forsiktig med tre forskjellige looks. Saima, det er bare å bestille mer om dette ikke duger! Denim playsuiten jeg har brukt i bildene er fra Miss Selfridge, men er ganske lik den fra Cubus;)Look'sene er som følger:

Too cool for school...En litt røff hverdags-look. Her er det tightsene og clutchen som er statement'en i antrekket. Resten er ganske basic og laidback, but oh so coool :)

Comfy... Her kjører man chunky knit sammen med en god, lurvete beanie for å oppnå en mer laidback look. Denne looken kan fort bli litt kjedelig og forutsigbar, så team det sammen med en strømpebukse i en orginal farge og statement-accessoarer. Lave boots, f.eks. i semsket skinn gjennomfører stilen.

Edgy...Dette er tenkt mer som et kvelds-antrekk. Så kjør sotede øye-sminke og matte, lyse lepper for å komplimentere looken. Tights i skinn-immitasjon og en ermeløs dressjakke tilfører all råheten man trenger for å ta over utelivet i Bergen;) Sko og smykker er orginale og kule, uten å kreve for mye oppmerksomhet.

Hehe, alt må selvfølgelig testes ut først, for å se om det funker i real life. Men håper det var til litt hjelp og inspirasjon<3

Og til slutt, en helt random styling jeg lagde for lenge siden, da jeg først begynte å leke meg på polyvore.com Chloe skoene er noe av det fineste jeg har sett ever, drømmer om de, så too bad de koster nærmere 8.000kr :(

Nu skal jeg bruke resten av kvelden på litt DIY-prosjekter. Har ett par jeans og overdeler som skal blekes og rives opp. Har tenkt på dette alt for lenge. Get to work, Sarah!

Alle dere andre for ha en fortsatt strålende fredag, takk gud for at det er helg;)


-S-

1 kommentar:

  1. Mange stilig outfit der, ja. Drømmer meg nesten bort her jeg sitter!

    Sv: Ja, må jo få brukt de litt til sommeren. Håper jeg blir skikkelig glad i dem, så jeg kan bruke de masse :D

    SvarSlett