onsdag 22. april 2009

Helgen som vaaar, da gikk jeg med dette =)

Fredag dag..


Fredag kveld..



På fredag var jeg og min aller kjæreste Vic<3 ute på tur! Hun hadde jobbet som modell på pre-åpningen av Høyer, og vi joinet rett og slett festen på Gran. Vi hadde den feteste kvelden ever, møtte masse kule folk og lo og tullet! Tusen takk for en herlig kveld, shnuppa mi:) Savner deg nå som du har dratt tilbake til Pamplona :( På lørdag var jeg ute med Amina, som jeg jobbet med på Get. Dødskos og se henne igjen:) flere månder siden sist faktisk...men nå blir det ikke lenge til neste gang;)


Og dette gikk Andrea med =)
Sant hun er verdens vakreste søster?!! Og så er hun en kul søster. En skikkelig kul søster:) Me <3



-S-

3 kommentarer:

  1. sinnsykt kult buksedress, skulle ønske jeg hadde skills til å pull it off! Søtnos!

    SvarSlett
  2. Digget alle antrekkene <3

    Andrea er saa cute med et av de soote utrykkene sine!

    hehe

    SvarSlett