tirsdag 14. april 2009

"S" for "skap-poet"

I perioden fra jeg var 13 til jeg var 16 skrev jeg masse tekster. Disse tekstene har jeg spart på, men egentlig ikke sett over på flere år. Jeg kom over en tekst, "dikt" eller whatever, da jeg lette etter skattekortet mitt her forleden, og cracked open! What the hell was I on? Følte det måtte deles...

-

"You Came, You had Changed"

I've spent so long trying not to change
I've spent so long trying to stay the same
And I still am, though I know I'm missing out
Everybody is changing and adjusting to what surrounds them

I make my surroundings adjust to me, and I don't change for no one.

I waited so long for you, thought what we had could never change
But you came, and the only thing I could recognize was your face

Days passing by, but for me, time stands still
Somehow, time tricks me, and weeks have gone by

I don't recognize this person, who am I talking to?
Can you hear me?
Are you listening? Looks like you don't recognize me too.

But I am still me, nothing has changed, I am the same.

-

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA! Serrr??!!!! Jeg dør av meg selv! Jeg husker ikke hvem diktet handler om, om det er en gutt eller en venninne, men det er så lættis! Hæææ lissom! ai ai ai..

Nei, jeg tror ikke jeg kommer ut av skapet med det første, for å si det sånn...*giggles*

-S-

1 kommentar:

  1. Sarah! så morsomt å lese bloggen din. Jeg husker tiden da du skrev disse sangtekstene. Du ser fantastisk bra ut om dagen forresten. Skulle ønske jeg visste hva som foregikk i ditt liv om dagen.
    Stor klem Nerid

    SvarSlett