mandag 2. mars 2009

Psst! Rut m.fl. åpner denne uken i Oslo!

På torsdag, altså den 05.03.09, åpner for første gang den svenske kjeden "Rut m.fl." butikk i Oslo. Dette skjer da i Hegdehausveien, i lokalet hvor Oasis tidligere pleide å ligge. Om jeg har forstått alt riktig da(hehe, don't sue me if any of this is wrong).

For å være helt ærlig, så har jeg ikke hørt om denne butikken før, men alle svenskene på jobben min er i ekstase og da regner jeg med at det blir bra;)I Sverige tar Rut m.fl. inn andre klesmerker også, blant annet Serious Sally og Dr Denim(sistnevnte kommer også fra Göteborg). Om butikken i Oslo kommer til å inneholde alle disse forskjelige merkene, eller om det kun blir Rut m.fl.'s eget merke ved samme navn i første omgang, er jeg usikker på. Uansett tror jeg det absoutt er verdt turen innom!

Det er forresten en "ren" jentebutikk, så dere gutta har dessverre ingenting å bli excited about..hehe

(Bildet er tatt fra nettsiden, men er ikke ett offisielt "Rut m.fl."bilde. Kjolen er fra merket Kling.)

For mer info besøk: http://www.rutmfl.se/

-S-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar