søndag 8. mars 2009

En vemodig gratulasjon...

8.mars var kvinnedagen, og siden jeg kommer fra en ganske feminstisk og kunst-elskende familie, var det jo en selvfølge at mormor tvang meg med på åpningen av kunstutstillingen "Damenes verden" Non Stop Art. Denne utstillingen er representert kun av kvinnelige kunstnere, fra forskjellige nasjoner, og er en hyllest til kvinnedagen og kvinnelige kunstnere.
Først syntes jeg det var ganske mas at mormor absolutt skulle ha meg med, jeg var passe klein... men vi storkoste oss, og jeg er veldig glad jeg ble med:)Elsker søte mormor!!! <3
Utstillingen varer fram til 3.mai.

"Lørdag"
Det var non stop og KK til publikum, tematisk tilpasset utstillingen
Ordfører Fabian Stang åpnet kunstutstillingen. Noe han sa i talen sin, som satt i meg hele resten av dagen, var at "vi nok dessverre alltid kommer til å trenge 8.mars." Det var en rar tanke, og om det så stemmer, så suger det big time
Min kjære mormor<3<3<3

Noen visdomsord sto skrevet på vinduene..



Denne dama synes jeg var ganske kul :)
Mulig at dette bildet ikke var en del av selve utstillingen, men det var ganske kult, så tok bildet av det fordet! hehe =)
Klein som en due, men hva gjør jeg ikke for mormor? <3

-S-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar