torsdag 7. mai 2009

Høyer-fest og 13 timers arbeidsdag..

Dette gikk jeg med


Kule mennesker

Celine sin fantastiske nye kjole! You looked fabulous babe :D


FREEEEDRIK!!! og en venn

Søt modell :)

Nicolay Eger slo av en prat og det var kos!

Underholdningen

Fotograf fra oslonights(?), som ville ta bilde av meg! Tok bilde av henne tilbake, vi hadde samme sko på oss, tihi :) Kul stil!

Hege Golf ser alltid superbra ut!

Vakre jenter! Uskyldige Fanny i hvitt og jeg var naboer i mange år da vi var små :)

Verdens feteste gamle mann!!! Han var festen


Steven fra norwegianfashion.no og min skjønne avdelingsleder Tina
Søøøte Anna i Malene Birger, Thomas, og Eva i en utrolig kul Whyred playsuit


Idag hadde vi åpningsparty på Høyer for "fiffen". Alle var der. Typ Marte Krogh, med sine lekre Balmain sko, Overraskende lave Triana, eksen til Tone Damli Aaberge og Henriette Lien osv osv..Over 1200 inviterte visstnok. Og det merket vi! Hele stedet var chooked!!! Kunne ikke bevege meg omtrent! Men det var veldig gøy, møtte masse kule mennesker og fikk masse inspirasjon!!! =) Heldige meg! Nu er jeg supersliten etter en lang dag, så det skal bli veldig deilig å legge meg. Skal opp tidlig igjen..huff, I never catch a break! jaja

-S-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar