tirsdag 2. juni 2009

WANTED :

Denne reka her er da min medblogger, som har tatt seg en aldri så liten perm. Kanskje ikke så rart, for hun er en ganske busy jente med hodet høyt og lavt, og da kan ikke blogging være noe pri. Så jeg blogger litt om henne nå, så hun vet at hun fortsatt er med;)
M er en person jeg føler meg veldig heldig å ha fått lov til å bli kjent med. Hun er utrolig vakker, like så på innsiden som utsiden. Hun er farlig intelligent, rettferdig, reflektert, snill og god, og som nevnt tidligere en heit lekkerbisk!
Håper du finner litt tid til å blogge snart søta, du har jo så vanvittig mye bra å komme med!!!


Love,

-S-

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja, det skal jeg gjøre neste gang jeg er i Oslo, og det er kanskje så snart som til helgen!:-)

    SvarSlett
  2. jeg savner M sin filosofering over livet! kom tilbake og gi oss perspektiv i livet igjen!

    SvarSlett